#1 Skrevet August 13, 2012 (endret) Komplett Edis 4 m/ Megajolt tilsalgs. Helt ny Megajolt, med testede brukte EDIS 4 komponenter, kjøpt fra USA. Inneholder: - Megajolt Light jr - EDIS 4 Coil - EDIS 4 Module - VR Sensor - 36-1 Trigger Wheel - Leads for EDIS. - Cable for PC to Megajolt Selges grunnet endring i planer pga tidsklemma. Befinner seg på Sotra utenfor Bergen. Selges for 2.500 kr eller bud. Holdes av til en hyggelig kar fra Bergen. Trigger hjul 36-1 til salgs. Helt ny, fra England. Selges grunnet endring i planer pga tidsklemma. Befinner seg på Sotra utenfor Bergen. Selges for 350 kr eller bud. Takk for at du har sett på annonsen min, mvh Frank R. Telle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2012 er megajolten til tps eller manifold vacum? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2012 er megajolten til tps eller manifold vacum? Hei, unskyld for sent svar. Eg vill tro min er kun for TPS, Vacum er med en ekstra MAP sensor som er en option. Men eg er sanlig ikkje helt sikker heller. Eg kommer hjem fra jobb neste Fredag skal skjekke for deg da. Frank RT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2012 BUMP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 16, 2012 EDIS delene holdes av til en hyggelig kar fra Bergen. Triggerhjulet er her fortsatt. Gi bud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...