Erfaringer med carbonfolie

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med carbonfolie? Skulle gjerne fått vekk de kjedlig treintriørlistene i min audi. Eller noen som vet om noen firmaer som gjør dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar snart inn nytt parti med dette... Er en drøm å legge selv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mye kriker og kroker så kan det være litt plundrette første gangen, men du lærer deg fort hvorden den oppfører seg. Bare ikke varme den for mye. Da blir det ubrukerlig og limet fungerer ikke :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken folie er best, og lettest å legge?

 

Mvh Kim Rune

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt mye bra om film fra 3M :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med burberry vinyl fra nanoodesign?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Filmen jeg selger er fantastisk... Har solgt mye på forumet og ingen har klagd..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Filmen jeg selger er fantastisk... Har solgt mye på forumet og ingen har klagd..!

 

burberry?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan kalle det akkurat det du vil... Får det direkte fra fabrikk så er ikke navn på det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte 3m sin Di Noc? serie.

Denne var utrolig lett å jobbe med da den har slike små luftganger på baksiden der limet er slik at når du presser ut bobler osv forsvinner lufta ut på enkelt vis. Hadde heller ikke noe problemer med å varme opp denne.

 

Men det skal sies at om du vil ha et godt ressultat burde delene du skal legge folie på være av bilen først.

Ellers risikerer du at folien løsner i kantene da den ikke får skikkelig feste kontra at den "wrappes" rundt på baksiden.

 

Jeg brukte også en aktivator fra 3m som gjør at limet festet seg bedre.. ser omtrent ut som snørr på boks :D

Ikke var den dyr heller.. kjøpe fra Ebay England hvor jeg ga omtrent 350kr for et ark som var mer en nok til alle listene mine. var vel noe som 90cm bred og 1,5m lang eller noe slikt

 

Er litt bilder osv i tråden i signaturen min om du vil se ressultatet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.