#1 Skrevet August 13, 2012 (endret) Grunnet null tid til fiks og mek for tiden vurderer jeg å selge min 94 Golf VR6. Bilen har et chassiebytte etter skade. Chassiet er fra 97 Golf VR6, og er godkjent med chassienummer i vognkortet. byttet bremseskiver og klosser foran Foringer venstre side foran Feil jeg vet om: Trenger brekkvaier Rust i gulv grunnet manglende propper. Eksosanlegg må fikses. Bruker litt olje Ellers fungerer alt topp. Ingen ulyder utenom eksos. Skilter er tatt av, men tilgjengelige Setter 20000,- Ekstra motor kan følge med ved hurtig handel Kan brukes som delebetaling på VW Passat 3B/3BG, Skoda Oktavia, Audi A6 eller lignende i 45-50000 kroners klassen Bilder kan fikses om det ønskes . Kontakt på PM eller 91151504 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2012 Bilder? Er det mye rust i gulvet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2012 (endret) Bilder? Er det mye rust i gulvet? Bilder kommer senere i dag. Skal heise den opp og ta bilder under også, så er det ingen tvil om mengde og størrelse på rusten. Lagt til etter 18 minutter: Ny bil er kjøpt. Derfor ingen bytte i annen bil lenger. 18-19" felger kan vurderes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2012 Geir Inge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2012 Ikke til salgs lenger. Blir fikset opp da dette var en veldig liten jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...