#1 Skrevet August 14, 2012 Er på utkikk etter bakseter til 1984 mod cupe qattro. Til fornuftig pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 17, 2012 I skinn? Farge? Hvor mye er du villig til å gi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2012 Hmm.. Tar det billigeste alternativet da dette er en leke/bane bil.. Så trenger ikke no fansi. Men sort hadde vært fint eller no mørkt lignende. Ca pris vil du ha da? Er ikke no god på å by;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2012 Har bare i skinn. Har et sett svart interiør, men det er komplett så selger ikke bare baksetene. Eller har jeg baksete+dørsidene i hvitt skinn i meget bra stand, men det selges ikke for under 10k. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2012 Okai. Men takker for svaret og tilbudet. Men nå har jeg fåttaki ett som er like i nerheten av meg til en bra pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...