#1 Skrevet August 14, 2012 Skal montere s4 b5 sideskjørt på a4en min i helgen Noen som vet hvordan man fester di ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2012 må ha nytt feste bak også skal man egentlig ha en skinne på baksiden/under som koster 1000kr pr side s4 sider er dyyyyyyrt, nettopp ferdig med sidene på min nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2012 Sideskjørtene er billige, men festeordningene er dyre. På Møller koster vell festeordningene totalt 5000kr, hvis jeg ikke husker feil. Ebay er nok plassen å leite…kanskje du finner noe på finn osv. Brukt er nok veien å gå… jeg betalte 1000kr for alle festene brukt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2012 Vi har ordna alt av fester til ho, lurte egentlig bare på om det var noe lure triks å huske på eller om noen hadde en "how to" før vi gikk i gang med å montere det Alt jeg er ser er en million skruer og vinkler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 14, 2012 Vi har ordna alt av fester til ho, lurte egentlig bare på om det var noe lure triks å huske på eller om noen hadde en "how to" før vi gikk i gang med å montere det Alt jeg er ser er en million skruer og vinkler Kan se om jeg finner noen bilder fra da jeg monterte mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 14, 2012 Kan se om jeg finner noen bilder fra da jeg monterte mine Flottings 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 14, 2012 Se om denne er til noe hjelp: Audiworld guide 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 15, 2012 Se om denne er til noe hjelp: Audiworld guide Det burde gjøre susen takker ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...