Chrome lister rundt ruter/dører

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Kjøpte meg en Audi A6 c4 sedan her om dagen og den har da Chrome lister rundt rutene (kan få ordna et bilde om dere ikke skjønner hvor jeg mener)

Noen som har peiling på om de er lette og ta av evt lakkere sort eller har en link/ vet om noen som selger sånne lister ferdig sort evt ebay? :P

Takker for alle svar!

Mvh

Kim Heggestad

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min a4 b5 sitter de fast i klips, men vet ikke hvordan de er å ta av like hel.. om du får de av kan det være lurt å skifte til nye klips. Eventuelt så kan du kjøpe noe som heter plastdip som er plastikk på boks

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey! Tror du listene kan kjøpes på møller i sort farge ikke chrome?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være mulig, eventuelt kjøpe nye chrom lister og lakkere, men husker ikke priisen på listen jeg bestilte

Sent from my HTC Sensation XL with Beats Audio X315e using Tapatalk 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få noen som driver med folie til å foliere de svart mens de sitter på bilen........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra ut det! Er bare så skeptisk til og ta av de chrome listene.. er vel 90% sjanse for at de aldri sitter godt igjenn.. noen som har en link til plastidip? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet hvor det er og få kjøpt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ah takker! Skal få sjekka det opp i morgen! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.