#26 Skrevet August 30, 2012 Tok en titt på dette i dag tidlig. Original på 2,0 TDI har punktsveisa bøyde blanke endestusser på indre eksosrør som måler 55 mm utvendig, kappes rett foran påsveiste endestusser. Vangsbo Vibrant C-1303 måler 58,8 mm innvendig og går lett utenpå. Tror jeg tar et par korte snitt i de nye endestussene for å presse røret litt trangere for å tillpasse før jeg sveiser snitt og endestuss til rør ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 6, 2012 Hiv gjerne ut noen bilder av jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 16, 2012 Bestilt her også!! Berre sleng ut bilder for den som har bestilt/montert Takk for tipse Runar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 21, 2012 Dettever stussene jeg monterte fra svendsen eksos. Må kappe at de amle stussene da disse er punkt sveiset. Så sveiser du på de nye stussene:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...