#1 Skrevet August 14, 2012 Lager tråd nå også jeg for og sjekke om det er noen som skal oppover på høsttreffet neste helg 24-26 august. Jeg skal oppover en tur i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2012 Reiser opp torsdag formiddag hvis det går etter planen denne gangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2012 Er her oppe da :thumbup: Men skal innom å se... Kansje kjøre Mvh Kim Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2012 Kjem nedover som vanlig vi... Litt redusert, men ihvertfall 3 biler på Målselv Racing Team sin stand. Jens er revansjelysten etter "fiaskoen" på vårtreffets breisladd... Dukker kanskje opp en ny meget stor kandidat til time attack vinner... :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2012 Høres bra ut. Jeg kjører nok oppover torsdags ettermiddagen jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2012 Noen som skal og har et fungerende lokallag, som kan plukke med seg et par klubb-merker oppover/neddover? Jeg har gitt opp forsøket med å få tilsendt merker :banghead: Mvh Kim Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 16, 2012 Kan sjekke om jeg ikke får med meg et par merker oppover om det er igjen noen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 16, 2012 Kan sjekke om jeg ikke får med meg et par merker oppover om det er igjen noen Hadde vært supert Mvh Kim Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 16, 2012 Kjem nedover som vanlig vi...Litt redusert, men ihvertfall 3 biler på Målselv Racing Team sin stand. Jens er revansjelysten etter "fiaskoen" på vårtreffets breisladd... Dukker kanskje opp en ny meget stor kandidat til time attack vinner... :-) Ble nysgjerrig på hvem kandidaten er og hvilken bil? Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 16, 2012 Ble nysgjerrig på hvem kandidaten er og hvilken bil? Hehe... Vi håper at den skal dukke opp allerede nå på høsttreffet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 18, 2012 Jeg skal få bilen fraktet oppover på bilfrakter nå også tror jeg. Er fortsatt ledig plass her om det er flere som er intr i dette. Rimelig pris er det også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 20, 2012 Blir vel å ta turen innom! Bare en reminder til dere som skal, hold fartsgrensen på offentlig vei den helgen, da de er ganske så ivrige på å ta råkjørene http://www.ranablad.no/motor/article5645788.ece fra vårtreffet i fjor! http://www.ranablad.no/nyheter/article6100778.ece fra vårtreffet i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...