Golf 2 GTD Selges i deler, 1,6TD god motor!

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min golf 2 for å minske bilparken min litt.

 

Reg.nr: VF15985

Chassi: WVWZZZ19ZJW64349

Motorkode: JR

Motoreffekt org. 70hk

Årsmodell: 1988

 

Motoren i bilen er god. Topp ble overhalt for ca. 10 000km siden og stått i to år før vi startet den opp på første kinn og kjørte den til lokalet. Turbo skal heller ikke være gammel. Står montert intercoolerkit og oppjustert pumpe så går ganske så bra. Mye motor her!

 

Turboen som er satt på er større enn original, men har ikke funnet ut av hvilken det er, men funker gull!

 

Det er en original GTD med turteller og originalt dash, org.manuell gløding.

 

Karroseriet er ikke så veldig mye å ta vare på. Det jeg har sett nå som må skiftes er følgende for å få et bra karroseri:

 

Indre/ytre skjermbuer

Bakplate

Frontplate

Dører

Framskjermer

Plate rundt tanklokk

 

Ellers er det litt rust her og der. :)

 

Fronten er skrudd av og skjermer er kastet siden de var ihjelrustet.

 

Virker som nye skiver og klosser fremme.

 

Må hentes på henger.

 

Pris: 5000kr

 

Link til prosjekttråd

 

Står uten skilter. Selges som delebil.

 

Mye morro for pengene har man et karroseri å kaste denne motoren i.

 

IMAG0454.jpg

 

IMAG0456.jpg

 

IMAG0455.jpg

 

IMAG0450.jpg

 

51a6aa76-b965-4501.jpg

 

Lagt til etter 6 dager 14 timer:

 

Up up and away! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg byr 2000kr så slipper du ihvertfall å flytte den ut av lokalet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, då kan du få karroserie uten motor.. :P I verste fall så plukker jeg ut motor og eventuelt andre brukbare deler og så kjører jeg karroseriet på knoksen. :) Turbo og topp er jo ikke gamle. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selges desverre ikke under 5000kr. Det er 3000kr for eit komplett ombyggingskit til GTD. Syns det e billig mtp at toppen he våre overhalt og turbo sko ver reltivt ny. :) Vrakpant på 2000kr fåes jo igjen når karroseriet kjøres på knoksen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne litt.. Vurderer å selge denne i deler. :) Skriv inn forespørsler i denne tråden så skal jeg se hva jeg finner for noe. :) Skal være ganske komplett sett vekk i fra framsetene som er gitt bort.. Har to bøttestoler som trenges å sys om.

 

Blir ikke demontert noe før i begynnelsen av oktober grunnet flytting og oppusning. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde sett for meg 3000kr for motor inkl turbo, innspøytningspumpe og intercooler. :)

 

Startet som sagt på første kinn når vi skulle kjøre til lokalet etter å ha stått to år. Hadde nok skiftet noen pakninger for å være sikker iom at den har stått så lenge. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.