Hvilken bensinpumpe på 1.8T med større tubo? Ikke 044

Anbefalte innlegg

Hvilke oppgraderingspumper finnes det som passer i tanken på a6 c5? har gt28rs turbo og 550cc dyser.

Holder den orginale eller er det best å oppgradere?

034 har jo bosch 040 drop in men det er litt prizy og leveringstid. Pumpen min er død allerede.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjem heilt an på kor mykje du ska presse ut av motoren din det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke oppgraderingspumper finnes det som passer i tanken på a6 c5? har gt28rs turbo og 550cc dyser.

Holder den orginale eller er det best å oppgradere?

034 har jo bosch 040 drop in men det er litt prizy og leveringstid. Pumpen min er død allerede.

Hvorfor 550cc dyser på gt28rs? 380 eller maks 440cc. Om du ikke skal bruke E85 da, men da "må" du ha 040

ATPturbo har ei 255lph pumpe som er dropin, men vet ikke om festeanordningen er den samme som på C5 som på B5-B6.

Uansett, om varen er in stock så har 034 kortere leveringstid enn NBS eller andre norske internettbutikker :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor 550cc dyser på gt28rs? 380 eller maks 440cc. Om du ikke skal bruke E85 da, men da "må" du ha 040

ATPturbo har ei 255lph pumpe som er dropin, men vet ikke om festeanordningen er den samme som på C5 som på B5-B6.

Uansett, om varen er in stock så har 034 kortere leveringstid enn NBS eller andre norske internettbutikker :)

Dysene er nok litt overkill men f.eks REVO sine map er kun laget for 550cc dyser. Blir uansett custom map så jeg kunne gå for hvilken dyser jeg ville.. Kjøpte i utgangspunktet noen 440cc dyser fra noen på forumet her men det visste seg å være kinakopier..

Siden det er 4 bars BTR på denne bilen så er vi fort oppe på nesten 6 bars bensintrykk så en pumpe må nesten klare å levere nok bensin til dette.. MEn om en skulle finne på å oppgradere til Gt3071 i fremtiden så vil jeg gjerne ha nok bensin til dette også..

Hadde 044 pumpen passet hadde jeg brukt den, men er usikker på om 040 leverer nok bensin til at den er brukendens

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

endte opp med å kjøpe 034 sin drop in 040 pumpe. Den gikk på plass men den var LANGT fra drop in hvertfall.. Måtte løsne silen under for å få den ned ca 0,5cm og måtte fjerne noe plastikk i lokket til bensintanken for å få det til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den 034-pumpa er drop-in på Golv IV med 1.8t ihvertfall, spørs om A4'en er litt annerledes da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den 034-pumpa er drop-in på Golv IV med 1.8t ihvertfall, spørs om A4'en er litt annerledes da.

Står jo klart at 044 pumpen på c5 ikke går men 040 gjør det, greit nok det men ikke drop in i hvertfall.

har montert 044 i en s2 og der var det jo danseplass i forhold..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.