#1 Skrevet August 16, 2012 (endret) Trenger orginal eksos anleg til a6 1.8 tq 2000 eller nyere fra kat og ut. Altså midtre demper samt 2 bakre helst med rør og i grei stand. sendt enten pm eller sms 91586518 snarest Lagt til etter 1 dag 21 timer: ingen som har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2012 Bumper den!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2012 Viss det er likt som på sedan så har jeg tilsalgs om en ukes tid. Men er dobble potter bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2012 Er det quattro den du har? Viss det er likt som på sedan så har jeg tilsalgs om en ukes tid. Men er dobble potter bak Den jeg har er lik den på etka sin nr " med dobblle rør til midpotta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2012 Har quattro ja, motorkode AWT. Aner ikke hvordan det ser ut enda, da jeg har bestilt nytt som jeg håper jeg får levert denne uken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2012 Kan jo bare ta bilde elelr to og sende til meg da i så fal når du har tatt det ned. Er interessert jeg bare det passer Du kan sende meg PM så sender jeg email adressen der bildet kan sendes til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...