#1 Skrevet August 15, 2012 Noen som kan vise/fortelle forskjellen på ATE og LUCAS bremse system på Audi Allroad? Hvordan ser jeg forskjell? Skal bestille bremser til allroaden min, og sliter litt med å finne ut hvilke jeg har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2012 Mener det skal stå på calipperen om du har ATE eller LUCAS. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2012 Får du ATE på Allroad? Jeg trodde ATE var ensbetydende med UFO-bremser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2012 Når jeg prøver å bestille, så kommer det opp de to valgmulighetene. Siste jeg hørte var et Lucas er 2 stempla og ATE enstempla caliper. Men bilder hadde vært fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2012 Har lucas på min B5, og jeg har bare et stempel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2012 Det står som regel navn støpt inn i huset, men det er som regel ikke enkelt å lese av på rustne calipere som har levd gjennom noen norske salt-vintere... Her er et eksempel på hvordan navnet er støpt inn. Dette er bare et eksempelbilde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...