#1 Skrevet August 15, 2012 Hei! Jeg har en 05 audi a6 1.8 tq avant, som jeg ikke får låst bagasjerommet på med hverken sentrallås eller nøkkel. prøvde å sette nøkkel i lås på bagasjeromsluke, men fikk ikke nøkkelen helt inn. kan det være bare dritt som har lagt seg inni låsen? håper det er noen som har vært borti det før, som kansje kan gi meg noen tips. Mvh Vidar Gabrielsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2012 Trolig gåen microbryter på låsen. En vanlig feil på C5 og Passat 3BG. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2012 takk for raskt svar hva kan noe slikt koste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2012 Husker ikke helt, var det rundt tusenlappen på Møller mon tro? Du får ringe de imorra. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...