Dobbelt hundebur Variocage 3G (str. L)

Anbefalte innlegg

Ett tips er at du samtidig nevner hvilken rase dere har som ikke passet:)

 

Var dette buret ment og ha i S3'n forresten? Passet fint evt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en Golden Retriever, han er stor så jeg kan tenke meg at ei lita tispe av samme rase fint passer inni der:)

Det største problemet var egentlig at han ikke fikk sitte inni der, han elsker å sitte når vi kjører bil.

For dere som bor innen rimelig kjøreavstand så kan vi møtes slik at du kan prøve det før kjøp.

 

Det var ikke dette jeg hadde tenkt å ha i S3'en nei. Det passer i bredden, men du må nok ned med baksetene evt fjerne dem slik jeg har gjort for å få det inn. Man må også tenke på den kanten fra bagsjeromsluka og ned til gulvet siden dørene på buret går helt ned.

Jeg tenkte å kjøpe et mindre singelbur av samme type i S3'en som passer til min Franske Bulldog:)

 

Buret er helt genialt, ingen skrangling, dempere på dørene som holder dem oppe, kollisjonstestet (følger bilens deformasjonssoner), låsbare dører, nødutgang i bakenden av buret...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra info Robin.

 

Rask offtopic: Fransk Bulldog FTW! :)

 

Her er Bolla, akkurat passert 1år.

484481_390655640996095_486328234_n.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robin, du kan legge til at buret er testet og godkjent av TÜV. Det er vel det eneste buret på markedet som har bestått testen og fått godkjent :) Er nok det sikreste buret på markedet, og kvaliteten er meget høy sammenlignet med andre bur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robin, du kan legge til at buret er testet og godkjent av TÜV. Det er vel det eneste buret på markedet som har bestått testen og fått godkjent :) Er nok det sikreste buret på markedet, og kvaliteten er meget høy sammenlignet med andre bur.

 

Takk for den infoen, det var jeg ikke klar over:) Kan du gi meg en link til hvor dette står beskrevet slik at jeg kan henvise til noe? (altså det om TÜV)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.