#1 Skrevet August 15, 2012 Vurderer å selge et felgsett jeg har til overs. Dette er felgene som ble levert til A6 4.2 V8 og har ET35 innpress. De er litt mer konkave enn A8 varianten som har ET48. Smidde felger som er relativt lette og tåler mye juling. Veldig god bremseklaring. STCC slicks brukt til kval/trening. Gir et sinnsykt grep. Du kan forvente 2-3 sek bedre rundetider enn med vanlige gateslicks. Pris: 5.000 kroner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2012 Hvilken dekk dim tilsvarer disse? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2012 240/610-17, tilsvarer omtrent 235/40/17! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2012 løp å kjøp til høst treffet folkens dette er uten tvil den modefikasjonen som gir mest for pengene. henger heftig bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2012 Stemmer det Helge, men nå må noen slå til snart, ellers blir jeg nødt til å bruke dem selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2012 S O L G T 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 12, 2012 Har fortsatt slicksene til dette settet hvis noen er interessert! 1000 kr/ bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 16, 2012 Hvordan er standen på dekkene? Tar de for 1000,- om de har endel liv igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 16, 2012 Faen Kluge. Jeg også trenger. Hvis du ombestemmer deg og ikke tar de så gjør jeg det. Kan hente de i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 16, 2012 Disse er solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...