#1 Skrevet August 15, 2012 Hei. Sliter litt med tankmåleren på min s6. Den analoge måleren går helt i bunn når dette skjer og "km til tom" stopper opp. Noen som vet hva dette er? Bare å bytte tankmåler? M.V.H Stian Engebakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2012 instrumentene har det vel med å tulle litt på disse?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2012 Du kan måle med prøvelampe eller tilsvarende om det går strøm gjennom måleren/flottøren i tanken når dette skjer. Hvis ikke kan det være en indikasjon på dårlig kontakt eller no bak der. Evt er det også mulighet for dårlig kontakt inn på instrumentpanelet. Dette er en slik feil der man bare må feilsøke, det er ingen fasit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2012 Hadde prøvd tankmåler først, siden du også har feil i kjørekomputeren, Tankmåler finner du lett brukt, har liggende jeg også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2012 Ok, takker for svar. Dette skjer som regel med lite bensin på tanken. Fyller jeg full tank virker den igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 17, 2012 i min c4 viser kjørecomputer litt over dobbelt så mye som den bruker i snittforbruket er det også vanlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...