#1 Skrevet August 15, 2012 Ønsker å kjøpe ett blink lys hendel, med nummer SWF KLS 85 DOT SAE O(eller Q)B 77. Evt. Audi del 857 953 513 B 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2012 Jeg har to slike liggende: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2012 Jeg har to slike liggende: vinke : Vet ikke hva den evt. koster ny, (får vite det i morgen)men hvor mye før frakt? Gitt at de er hele , og i grei stand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2012 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=195635 Er hele og skal vere i grei stand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2012 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=195635 Er hele og skal vere i grei stand. Ok, høres fint ut. Tar en, så lenge den har riktig delenummer. Paypal eller bank overføring? Sjekker du prisen på posten også, så det blir en overføring til deg. BTW, har du ledningsnett til vindus pusser motor? Jeg vet ikke om denne i utganspunktet ligger kveilet inn i ett annet ledningsnett, for på min bil var det klippet og skjøtet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2012 Stemmer med det første nr du nevnte hvertfall. Bare før over på bankkonto du. Sender deg en PM med info. Har desverre ikke noe sånt nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 2, 2012 Hva skjer, delen er ikke korrekt? Skyld delingen er 50/50 grunnet vår egen uvisshet. Stiller spørsmålet her også siden du ikke svarer, tar du delen i retur, om ikke full pris så ihvertfall noe retur av penger. Delen får du selvfølgelig igjen for evt.vidersalg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 3, 2012 Ja da er det vel det første nr som er korrekt da. Jeg kan ta i retur, men kunne ikke du prøvt å sett om du fikk videre solgt den da? Jeg vil helst prøve å unngå retur. Kan føre tilbake deler av summe ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 4, 2012 Ja da er det vel det første nr som er korrekt da. Jeg kan ta i retur, men kunne ikke du prøvt å sett om du fikk videre solgt den da? Jeg vil helst prøve å unngå retur. Kan føre tilbake deler av summe ja. Skjønner den. Kan prøve å selge den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 4, 2012 Jeg kan tilbake betale halve summen om det er ønskelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...