#1 Skrevet August 15, 2012 Kl 1100 er det Right on treff på Lagunen, jeg stiller iallefall med mindre jeg havner utpå på lørdagen. http://www.motorkalenderen.no/-/event/print/347366_right-on-bil-og-mc-moenstring-2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2012 Er fortsatt på sjøen. Håper på å komme meg på neste treff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2012 å fan! no må jo eg ommølblere hele ukeplanen:P vaske og stenne bil no pluss masse jobbing -.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2012 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2012 Jag var der, men såg ingen:-( Kun en gammel T1 pickup som var kul, og en Vr6 Golf 4 fra Sotra....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 19, 2012 var der fra halv tre tiden selv, ikke heeeelt som vårmønstringen men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 19, 2012 Jeg og Roger kjørte rett før kl 2. Da hadde jeg stått der siden kl 11, og var fornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 19, 2012 var der fra halv tre tiden selv, ikke heeeelt som vårmønstringen men Tok ettermiddag skiftet vi da:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...