#1 Skrevet August 16, 2012 Hei! Er intr i nye felger til passat`n Noen som har noen 18" med dekk som vil selge? 5x112. et 35? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2012 Jeg har rs 6 gen 1 med dekk noe kantkjært med dekk 225 40 18 hvis intr ta kontakt på 48271693 så sender jeg bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2012 sms sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2012 Takk for handelen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2012 hører ikke mere fra han over her så, flere forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 17, 2012 Har noen sett i 19" både med og uten dekk. Lorinser, bbs speedline f.eks i 18" har jeg kun uten dekk. BBS LM (ekte) f.eks. Ta kontakt på PM om det skulle være noe interesse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 17, 2012 Flere forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 18, 2012 (endret) Kamerat som selger noen orginale 18" vw med bra dekk. Helt strøkne. 7 lapper for de. Kan ta bilde om det er interessant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 18, 2012 Det hadde jo mulig blitt kult da dekkdim og et? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 18, 2012 8 bredde så vidt jeg vet, og 40 i innpress, rundt der. Kan undersøke nærmere, og se på dekkdim med det samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 18, 2012 hører ikke mere fra han over her så, flere forslag? Ikke server løgner. Du trakk deg siden du ikke fikk tak i meg på 1 time og30 min. Alle sitter ikke med telefonen til enhver tid og er beredt til å svare på sms ila 1 sek. Du fikk bilder og info alt du skulle ila 30 min. Ikke noe stress for jeg selger de til noen andre. Bare ikke skriv tull her som ikke stemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 18, 2012 Om du vil selge meg de, kan jeg ta de. Møt meg i Oslo. Så kjøper jeg de for 2500 cash Eller om du vil komme hit. Så vet du jeg ikke får "trekt" meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 18, 2012 1500 og du henter i porsgrunn. Små skrammer på felger med 4.5 mm mønster litt skjevslitt. Mye felg/ dekk for pengene mener nå jeg. Gjør som du vil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 4, 2012 Har noen 18" med 225/40 hankook dekk hvis du ønker. kan sende bilde på mms hvis interessert. Dan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...