#1 Skrevet April 27, 2005 Det jeg referer til er det justerbare endeleddet i bakstillinga på eldre quattro! Hvor får man tak i dette uten å måtte betale 2300.- hos møller??? Jeg har prøvd hos Torshov Bilrekvisita, Mekonomen og hos Norsk bildelesenter! Ingen kan skaffe disse! Er det virkelig så vanskelig å få tak i ett uoriginalt endeledd??? Noen som har noen forslag?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2005 Bare glem å få tak i uoriginalt.... Har akkurat bytta på begge sider på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2005 Akkurat det synes jeg høres veldig rart ut! Man får jo tak i stort sett alt annet på bilen uoriginalt, hvorfor skal akkurat denne delen ikke ikke finnes på delelista hos div produsenter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2005 Akkurat det synes jeg høres veldig rart ut! Man får jo tak i stort sett alt annet på bilen uoriginalt, hvorfor skal akkurat denne delen ikke ikke finnes på delelista hos div produsenter? Får ikke tak i deler til bakstillingen. Foran går greitt pga mye det samme som på halvfabrikat audiene (FWD). Bærekule bak over 1300,- for den også. (har bytta begge) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2005 Hmmm... Kan vel si at det var en seriøs strek i regninga!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2005 Hmmm... Kan vel si at det var en seriøs strek i regninga!!! Kan garantere at når du kjører gammel audi så blir regninga stor etter en stund... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 28, 2005 Bærekulene finnes uorginalt, men ikke staget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 28, 2005 Var og kjøpte hele "styrestaget" i dag! 1875,- for hele herligheten inkludert klubb rabatten!!! En smule svinaktig pris spør du meg! Ole Kristian; Vet du hvor bærekulene fås kjøpt eventuelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 28, 2005 Ut i fra katalogen på jobben finner jeg ut at det var to typer og få, vet ikke hva slags modell du skulle ha til og om det var Ur-Quattro. Til vanlig Quattro stod det to typer, skille på chassisnummer, en "rett" type og en med "sving" på. Hadde du spora opp orginal nummer hadde en vært helt sikker på å få riktig. De finnes hos Sørensen & Balchen i Oslo, dvs. du får kjøpt dem hos Bilxtra f.eks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 28, 2005 Ut i fra katalogen på jobben finner jeg ut at det var to typer og få, vet ikke hva slags modell du skulle ha til og om det var Ur-Quattro. Til vanlig Quattro stod det to typer, skille på chassisnummer, en "rett" type og en med "sving" på. Hadde du spora opp orginal nummer hadde en vært helt sikker på å få riktig. De finnes hos Sørensen & Balchen i Oslo, dvs. du får kjøpt dem hos Bilxtra f.eks. Hos Møller så sa dem at staget og bærekulene var de samme på 80/90/ur quattro fra 81 til 88 modell. Om dette stemmer vet jeg ikke. De hadde også to typer og velge mellom, og siden jeg ikke har rammenummeret til originalbilen, så måtte vi bare sjanse på at jeg fikk riktige deler! Det er jo så j..... typisk at den ene plassen jeg ikke gadd å sjekke (bilextra), så har de faktisk de delene jeg leter etter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...