Merkelig ulyd som følger turtal. men kun når det regner!!!

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier. Høres ut som hjulet går i skjermen og drar på en skvettlapp. men lyden følger ikke hastighet, men turtall. litt bekymret kan du si. kan det være kjølevifta eller noe? vibrerer i bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viftereim som slurer kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke. Det høres jo ut som motoren skal havarere til tider. vibrerer ganske kraftig i bilen. tørr jo ikke dra på da. men forsvinner like fort som det kommer? merkelig at det kun kommer når det regner. må være pga. fukt.

Ville det bli slik lyd av virftereima?

Det er ingen feilkoder på bilen. det ville det vel vært hvis det var noe alvorlig? registeret f.eks?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veiften er nok separert fra motor, driver seg selv på egen elmotor som er festet på radiator.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veiften er nok separert fra motor, driver seg selv på egen elmotor som er festet på radiator.

Joda, mutireim da... Kaller det nå viftereim fortsatt jeg :)

Tviler på det er registeret, da hadde det nok gått til helvete ganske kjapt.

Mulig dobbelmassesvinghjul også, det skal vist vibrere voldsomt har jeg hørt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger eksosen din nærme kardangen eller bakakslinger? Jeg har opplevd at varm eksos har "slått seg" ved regnvær og subba innat kardangen. Helt til eksosrøret blir varmt igjen og går tilbake til opprinnelig stilling, etter noen sekunder.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger eksosen din nærme kardangen eller bakakslinger? Jeg har opplevd at varm eksos har "slått seg" ved regnvær og subba innat kardangen. Helt til eksosrøret blir varmt igjen og går tilbake til opprinnelig stilling, etter noen sekunder.. :)

Dette skal jeg sjekke ut! Høres ikke umulig ut. Har ikke orginalt anlegg. Lyden høres ut som om det kunne vært noe slik også! takk for tipset!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, mutireim da... Kaller det nå viftereim fortsatt jeg :)

Tviler på det er registeret, da hadde det nok gått til helvete ganske kjapt.

Mulig dobbelmassesvinghjul også, det skal vist vibrere voldsomt har jeg hørt...

Har enkelmasse svinghjul. :) ECS steg 4 kit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.