#1 Skrevet August 16, 2012 Har fått problem med att det samler seg mye vann i luftkanalene på min A8 d2, noen tips til hva som kan gjer det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2012 kommer det noe vann inn i bilen da ? kan være utluftinga til kondensen på klima som er tett , eller så er det lekkasje i varmeapparatregisteret ditt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2012 kommer litt inn i bilen fra luftkanalene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2012 kommer litt inn i bilen fra luftkanalene. Da er jeg rimelig sikker på at du har lekkasje i varmeapparat registeret .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2012 Det er et kjent problem på D2, det er mange dreneringshull som har gått tett av blad og løvverk i vannkassen, slik at bilen drar inn vann. Når du sier du har oppdaget vann, så vil jeg si det allerede befinner seg en 6 liter vann allerede innenfor torpedoveggen. Snakker av erfaring, endte til slutt med å måtte demontere stort sett det meste under og bak dashbordet og ute i vannkassen. Men for å ikke være bombesikker (selv om jeg er ganske sikker) så kan du ta hageslangen og vanne bilen en stund, for å så kjøre litt rundt, eks. et par bakker så skal du se at det ble plutselig mye våtere inni bilen. Evt. en bilvask 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 17, 2012 ta av sidedekslene ved stolene mot tunellen. da kommer du fram til dreneringa for selve klimaenheten. disse har også en tendens til å bli tette. disse vises når du får tatt av sidene. knall røde eller orange. sjekk der før du demonterer resten. drenering ligger også under selve kassa under panseret. dette krever voldsomt med skruing.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 17, 2012 holder en knapp på tett drenering, kommer ikke noe vann ut under bilen når eg stå i ro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 17, 2012 Om registeret lekker så smaker du lett frostvæske i munnen. Jeg merker at etter hver gang jeg vasker bilen så blir den veldig doggete ved oppstart et par dagere senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 19, 2012 ta av sidedekslene ved stolene mot tunellen. da kommer du fram til dreneringa for selve klimaenheten. disse har også en tendens til å bli tette. disse vises når du får tatt av sidene. knall røde eller orange. sjekk der før du demonterer resten. drenering ligger også under selve kassa under panseret. dette krever voldsomt med skruing.... Takk for tipset var dreneringen til klimaenheten som var helt tett, er i orden nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...