#1 Skrevet August 16, 2012 (endret) Er det noen som vet om det er mulig å skaffe? Eventuelt hvor? Har søkt litt her og der men finner ingenting egentlig. På forhånd takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2012 Eg handlet min S5 grill på Ebay, Kompis av meg handlet S4 grill på ebay til sin B8. Å som eg mener og huske fra lignende tråd, så finnes de i 3 farger. Sort med sort ramme. litt lysere med chrom ramme og siste husker eg ikkje. Eksempel fra Ebay Her også fant eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2012 Og disse grillene er lik for både S-Line og non S-Line? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2012 Her er bilde av hans bil, den er non s-line med S4 grill rett på. Min A5 er også Non s-line med S5 grill rett på. Eg fant også 2 tråder på forumet om det passer eller ikkje. Flere liker jo 3.0tdi grillen(blank sort? som Kristoffer Wardawa har på sin etter det eg husker) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2012 Bedre bilde rett forfra: Plate deleteren passer på både S4 og S5 grill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2012 Ahhh, takker! Da blir det bestilling! Vanskelig å bytte forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 17, 2012 Mye lettere enn eg trudde. Finner diverse DIY rundtom, men hovedsakligt: Deksel over grill i motorrom skrur du ut. Løsner 2 skruer i hver innerskjer, så du får brettet de til sides. 2 bolter bak framfanger. http://www.audizine.com/forum/showthread.php/390209-DIY-Front-Bumper-Front-Grille-and-Front-Splitter Første gang eg gjorde det, fulgte bare lignende diy, trengte ikkje å løfte bil eingang. Ivar på tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 17, 2012 Aahh. Takker. Hvordan hvar det å demontere lyktespyleren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 17, 2012 Aahh. Takker.Hvordan hvar det å demontere lyktespyleren? Det er bare eit deksel i fangeren, sjølve lyktespyleren henger igjen i bilen. Så om du ikkje har pdc fremme så skal deg kun være tåkelys(trenger ikkje og demontere dei, bare nappe ut kabelen på baksida) og ein temp sensor som sitter i toppen av grillen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 17, 2012 Da var den kjøpt og betalt! Takker for info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 18, 2012 Mye lettere enn eg trudde. Finner diverse DIY rundtom, men hovedsakligt:Deksel over grill i motorrom skrur du ut. Løsner 2 skruer i hver innerskjer, så du får brettet de til sides. 2 bolter bak framfanger. http://www.audizine.com/forum/showthread.php/390209-DIY-Front-Bumper-Front-Grille-and-Front-Splitter Første gang eg gjorde det, fulgte bare lignende diy, trengte ikkje å løfte bil eingang. Ivar på tapatalk 1 bolt på hver side på A4, leitet som søren etter den andre bolten siden jeg fulgte A5 DYI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 28, 2012 Enkel demontering og montering. Bekrefter at S4-grill passer på non s-line. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...