problemer med fjernstyrt sentrallås på Audi A6 C4

Anbefalte innlegg

jeg har som noen av dere kjenner til solgt touranen og kjøpt meg en 96 A6 Avant 2.5tdi 140hk...

på denne A6'en er det IR fjernstyrt sentrallås og alarm, men problemet mitt er at selve styringen fra fjernkontrollen har sluttet å virke...har undersøkt alle fjernkontrollene og vet at disse virker.....har også prøvd den prosedyren som står i manual med å låse opp med nøkkel og dermerd trykke på fjernkontroll uten resultat..

er det noen her som har vært borti tilsvarende problem??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Har hatt en del krøll med min og. Kommer og går, noen dager virker den, andre ikke. Skiftet batterier, da ble det faktisk bedre. Men nå( et år etter batteriskift) er den begynt på igjen med tull.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Morten.

Har du løst problemet med IR fjernstyringa?

I Tilfelle, hva var feilen?

Har problemer jeg og...

-Geir-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gjorde det enkelt og monterte ny alarm i steden...fikk bedre rekkevidde og en mer "innbrudsikker" bil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK. Sikkert en grei og smart løsning har jeg forstått..

Men, er litt pirk på at alt som sitter der orginalt skal fungere. Må bare forske videre da. Hvis noen har no' forslag er de velkomne.

-Geir-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.