#1 Skrevet August 17, 2012 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=15705484 er det noen som har erfaring med slikt utstyr ? Jeg har blåseskap for mindre ting og tang, men noen ganger savner jeg litt grøvre skyts... Vilo denne være egnet til blåse traverser og større ting på en effektiv måte ? Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 17, 2012 Har ca 35 års erfaring med sandblåsing ja Var veldig lite info om det tekniske på den, men det er ikke avansert utstyr som skal til for blåsing. Luftmengde og type sand har mer å si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2012 Har en relativt stor kompressor (Til hobbybruk å være) ca 630l/m, så håper den greier seg. Men da tror du slikt som den jeg linket til vil fungere ok til "hobbygruk" ? Jeg skal blåse en del understellsdeler, samt traktorsnøfreseren min i første omgang... Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2012 Har en relativt stor kompressor (Til hobbybruk å være) ca 630l/m, så håper den greier seg. Men da tror du slikt som den jeg linket til vil fungere ok til "hobbygruk" ? Jeg skal blåse en del understellsdeler, samt traktorsnøfreseren min i første omgang... Jan Brede Det vil fungere bra med litt grov kvartssand og god tid. Prinsippet er at sanda slår løs urenheter fra stålet og lufta transporterer det bort. Deler som er pulverlakka tar gjerne lenger tid enn bare rustne deler. Og alt som er mykt tar tid å fjerne med sand. Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...