#1 Skrevet August 26, 2008 Er det kun problemet med hallgiver som må løses for at 7a toppen skal passe rett på min aan motor? Vanskeli å oppdrive topp til aan motoren, så vurderer derfor å kjøpe en 7a topp visst det kun er dette som er forskjellen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2008 Må jo skifte ventiler og lage flere pinnebolter til eksosmanifold, og maskinere vannkanaler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2009 Skifte ventiler, hva er forskjell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2012 Er ventil Dia størrelsen på 7a topp samme som aan toppen ??. Noen andre likheter på begge toppene ? kom gjerne med innspill..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2012 Slik jeg har forstått det er toppene identiske. 7A toppene er som regel sprekkfrie siden dem er mye penere behandlet enn 20VT toppene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 17, 2012 7a topp har ikke vannrail, kun vann inngang på "trekant-flensen" i midten. Jeg måtte maskinere opp de 3 ekstra vannkanalene + skruefeste til rail. På min var det allerede nok pinnebolter, men mangler i utgangspunktet noen pinnebolter til eksos manifold. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...