#1 Skrevet August 17, 2012 (endret) Er det noen om har tips til hvordan jeg skal få opp førerdøra når dørlåsen har låst seg i lukket stilling? Jeg ser at sentrallåsen prøver å få opp "låsepinnen" som stikker opp av drøtrekket, men den sitter fast.. Falck kunne ikke hjelpe meg, og jeg har ikke spesielt lyst til å ødelegge drøtrekket.. Døra har tulla med meg før og, men da har den låst seg opp etterhvert, nå har den stått fast i låst stilling i flere uker... Tips mottas med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 17, 2012 du åpner bakdøra på samme side, da ser du store torx skruen til låsekassa. ta en stor stjernetrekker i skruen og bank på den med hammer etpar rapp det nesten funker alltid. en kan også prøve å låse opp mens du gjøre det.....men pleier å holde med å slå etpar ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2012 Fy faen jeg er imponert. Takk skal du ha!! Det funka etter litt iherdig banking Dette var dagens gulltips! Du har fortjent en sterk en i kveld! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...