Overdragelse av leasing: 2010 Audi A3 SB 1.4TFSI

Anbefalte innlegg

Hadde bare å lyst å "kolla läget" om det var noen som kunne være interessert i å overta leasingen på "konebilen", den skal leveres tilbake til Møller Juni 13. km.stand er 30k, så det er fremdeles 15k igjen på kjørelengde.

-30k service er utført, så er er det bare å kjøre til den skal leveres.

-18" RS4-2 felger med greie sommerdekk (6mm mønster ihht siste service)

-H&R senkesett

-fantomsort met.

-teknikkpakke (xenon, audi consert lydpakke, ryggesensorer bak, digitalt klima)

-ambition utgave

 

Månedsbeløp p.t er ca 2800,-

"innskudd" til meg tenkes til 10k

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som er interessert i en veldig grei bil til en liten pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilder av bilen? Begynner å bli lei gamle bilar som må reparerast heile tida.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, desverre...jeg har ikke fått tatt noen skikkelige bilder av bilen. jeg kan få ordnet noen når jeg kommer hjem fra jobb, uansett en hel og pen bil som er godt tatt vare på fra vår side.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Farge?

Kva effekt har denne? 125? Er ikkje så veldig godt inne på desse motorbetegnelsane.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Farge?

Kva effekt har denne? 125? Er ikkje så veldig godt inne på desse motorbetegnelsane.

 

Den er fantomsort (perleeffektlakk) og har 125hk, går veldig bra og er omtrent like billig å kjøre som diesel. Vi lesset opp bilen med 3 barn og 2 voksne med bagasje og kjørte til hytta på 0,6l/m

 

Bilen har utført 30k service så det vil nomalt ikke koste mer enn bensin og forsikring resten av leieperioden. (juni 2013).

Det er som nevnt en ambition utgave med sportseter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Bilen høyres igrunn ut til å vere akkurat slik eg kunne tenkt meg den, så eg skal vurdere det.

Må uansett få den gamle bruksbilen opp og gå slik at eg kan kvitte meg med den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er bare å skrike ut hvis det skulle være noe og jeg kan fikse bilder når jeg kommer hjem fra jobb :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.