ARGH!! "avtagbart" hengerfeste audi c4!

Anbefalte innlegg

Hei!!

Har nå prøvd og ta av det "avtagbare" hengerfeste på den nye bilen jeg kjøpte her om dagen! og ikke F... om det vil av har prøvd alt fra slegge til nøkkelen til alt mulig!!!.....

Håper dere kan hjelpe meg litt! Har tatt noen bilder.. veit ikke helt hva dere vil se men.

IMG_1770.jpg

IMG_1771.jpg

IMG_1772.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har peiling? Er jo opplagt hva jeg skal gjøre men når det ikke rikker seg av flekken.. da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke uvanlig at hengerfestekula gror fast i en blanding av møkk,rust og veisalt hvis det ikke blir demontert over lengre tid

mulig du kan greie og få det ut ved og bruke varme ( acetylen og oksygen ) for så og slå det ut,

på gammle jobben ente vi opp med nytt hengerfeste på en bruktbil vi hadde da det var umulig og få fra verandre igjen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det sitti på lenge er det et hælvete å få av. Har du brukt slegge og dælja hardt kan du se etter nytt hengerfeste. Hjalp en på jobben i går med samme problem og der måtte jeg sette på en tom henger jeg har og dra opp og ned på draget hardt mens han andre vrei på låsen. Min erfaring er at disse hengerfestene ikke tåler å sitte på for lenge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass.. jeg tok av det vrihjulet pga nøkkelen er knekt inni.. men virker som den er åpen siden du kan vri! Skal den knekkest nedover eller utover ? ser igrunn ut som det har grodd fast det der.. skal få tak i en propanbrenner og få det av! Koste hva det koste vil! :D :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.