Passat 35i SYNCRO facelift vurderes solgt

Anbefalte innlegg

Passat syncro 2.0 115hk vurderes solgt, det er montert høydejusterbart senkesett på bilen (ikke i vognkort)

17" sommer med gode dekk, 14"vinter, med ubruklige dekk(flate og utslitt)

bilen har en skade hf og hb, følger med ny framfanger og framskjerm(ikke lakkert).

ny kupevifte, ny radiator vifte, forholdsvis ny vannpumpe, emblemfri grill, sota ruter(ikke foran)

bilen ble avskiltet i vinter pga. manglende eu-kontroll, og har stått siden det. det må nok påberegnes en del reprasjoner for å få den godkjent, bla. godkjenne senkesett, bremser rund baut, opphengslager til mellomaksel, sikkert noen bremserør og sikkert en del til som jeg ikke har tid/ork til å ordne.

det er rust på bilen, vet ikke hvor mye det er under, men det er sikkert noe der også...

er også en ulyd i 1.gir

det var en veldig tøff bil som jeg fikk mye gode komentarer på, nå ser den litt sliten ut...

 

 

HBO. 6000kr

Tlf: 908 48 701

 

bilen så sånn ut for et års tid siden, skal se om jeg får lakt ut fler bilder snart

passaten.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4000,- ....

 

da blir det uten sommerhjul

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

beklager sent svar, har sliti med å få logget inn... skal se hva jeg får til iløpet av uken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.