#1 Skrevet August 17, 2012 (endret) Passat syncro 2.0 115hk vurderes solgt, det er montert høydejusterbart senkesett på bilen (ikke i vognkort) 17" sommer med gode dekk, 14"vinter, med ubruklige dekk(flate og utslitt) bilen har en skade hf og hb, følger med ny framfanger og framskjerm(ikke lakkert). ny kupevifte, ny radiator vifte, forholdsvis ny vannpumpe, emblemfri grill, sota ruter(ikke foran) bilen ble avskiltet i vinter pga. manglende eu-kontroll, og har stått siden det. det må nok påberegnes en del reprasjoner for å få den godkjent, bla. godkjenne senkesett, bremser rund baut, opphengslager til mellomaksel, sikkert noen bremserør og sikkert en del til som jeg ikke har tid/ork til å ordne. det er rust på bilen, vet ikke hvor mye det er under, men det er sikkert noe der også... er også en ulyd i 1.gir det var en veldig tøff bil som jeg fikk mye gode komentarer på, nå ser den litt sliten ut... HBO. 6000kr Tlf: 908 48 701 bilen så sånn ut for et års tid siden, skal se om jeg får lakt ut fler bilder snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2012 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2012 opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2012 4000,- .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2012 4000,- .... da blir det uten sommerhjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 5, 2012 hmm... send meg oppdaterte bilder da? inni og. tomsva@hotmail.com eller 99724068 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 11, 2012 beklager sent svar, har sliti med å få logget inn... skal se hva jeg får til iløpet av uken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...