#1 Skrevet August 18, 2012 (endret) Selges, par år gammel, skjermen er ødelagt, men funker greit ellers. Skjerm kan byttes. Har selv brukt den som pc for tv skjerm, men har oppgradert til Hdmi , da det funker bedre til Bose systemet her. 400 MED frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2012 Ingen som trenger ok pc til tv bruk??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2012 Er den med hdd og windows? Hvilken modell? Jeg har en med ssd og linux men kunne godt tenke meg en slik med xp heller... Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2012 (endret) Er den med hdd og windows? Hvilken modell?Jeg har en med ssd og linux men kunne godt tenke meg en slik med xp heller... Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2 Nå er jeg under middels hiddenkyndig, men det er med "hard disk drive" altså harddisk om du mener det Også er det windows 7 er det vel, den er vel 2 år gammel mener jeg... Kan se om finner noe modellnummer.... Lagt til etter 8 timer 26 minutter: Står: intel atom inside, windows 7wifi +++med webkamera hvor står "resten" isåfall??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2012 Opp med seg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2012 (endret) 400 MED frakt :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 8, 2012 400 MED frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 12, 2012 Opp med seg, 400 MED frakt, det er vel billig?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...