#1 Skrevet August 18, 2012 Er på utkikk etter en komplett 2.2t motor for å putte i en 80 B4. AAN ABY eller 3b. helst med ledningsnett. evt en delebil:) s2,s4,s6. om du skulle ha en liggende så ikke være redd for å hyle ut:) eller om noen vet hvor man kan få tak i slikt. nettsider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2012 (endret) Knut og jeg hadde delebil S4 med AAN. Han beholdt motor for å putte i sitt eget prosjekt. Men tiden strekker ikke til så det er mulig han selger motoren, han snakket om 10 lapper. Han har også hjerne, ledningsnett, mm Motoren gikk pent da jeg plukket ut motoren i juni, har stått tørt og fint inne på en pall siden da. Ytterligere detaljer om hva som følger med, osv får du ta direkte med Knut. Jeg ønsker ikke å være noe forsinkende mellomledd så ta direkte kontakt med ham på knutarne.fargestad (alfakrøll) sas.no Han er ikke medlem her inne, men jeg er garantist for at han er redelig og sender delene mot forskudd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2012 (endret) Har aan s4 motor og 6t kasse stående. 280 chip ledningsnett ++++ Har også delebilen stående med noen bra deler på. Motor er tatt ut og gir og ledningsnett sitter i foreløpig. b 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2012 Knut og jeg hadde delebil S4 med AAN. Han beholdt motor for å putte i sitt eget prosjekt. Men tiden strekker ikke til så det er mulig han selger motoren, han snakket om 10 lapper. Han har også hjerne, ledningsnett, mm Motoren gikk pent da jeg plukket ut motoren i juni, har stått tørt og fint inne på en pall siden da. Ytterligere detaljer om hva som følger med, osv får du ta direkte med Knut. Jeg ønsker ikke å være noe forsinkende mellomledd så ta direkte kontakt med ham på knutarne.fargestad (alfakrøll) sas.no Han er ikke medlem her inne, men jeg er garantist for at han er redelig og sender delene mot forskudd. okei:) kan jo ta kontakt med han og høre:) takk for info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2012 Har en AAN motor stående, med el nett, downpipe, rør, slanger, etc etc... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2012 Har og ein s2 3b med chippa hjerne stående med downpipe ic osv stående som er tatt ut fra ein s2 coupe=) passer rett i typ89=) 99771915 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...