#1 Skrevet August 18, 2012 Vet det skal finnes en tråd om dette men finner den ikke.. Jeg skal vippe frem frontstykke på en 1996 a4 tq for å bytte n75 ventil, og lurer på hvilke skruer jeg må løsne for å vippe frem fronten. Fanger er avmontert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2012 Da skruer du ut skruene til de to demperene som stikke ut og holder fangeren i midten. er 4 skruer på hver som er helt like der som må fjernes Torx40. Samt må du fjerne 2 skruer Torx30 i hvert hjørne opp på innerfronten, rett over lyktene. Etter det er det bare løfte den fint utover så får du serviceposisjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2012 er vel de torx skruer på toppen vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2012 Det var kjapt svar:) Ps. de skruene i forkant der fangeren går inn er t45 fant jeg ut. Takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 18, 2012 Unødvendig mye jobb a gitt. Trenger da ikke å løsne hele fronten for å bytte ventilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 18, 2012 Hehe nei men fikk litt angst når jeg prøvde å putte alle tommeltottene nedi der, har et par andre ting som skal sjekkes med det samme:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...