#1 Skrevet August 18, 2012 Var å fikk byttet den ytre drivaksel mansjetten min hos audi for et halvt år siden, og nå i sommer har jeg lagt merke til en slags gummi hyle lyd når jeg har høyre vindu åpent, og legger litt over mot høyre. Det er da den høyre mansjetten som hyler. Den kan ikke være så høy siden jeg må få resonans fra en vegg eller noe for å høre den inn vinduet, men liker den ikke Var innom audi for å få dem til å se på det. Når vi stod å så på bilen sa mekanikeren at det var litt normalt, da de hadde montert en ny type mansjett som er veldig hard. Og til og med på nye biler har de påvist den lyden. Var vist ikke noe å gjøre med det, siden jeg vil få samme lyden vis jeg bytter. Han sa også at den vil mest sannsynlig forsvinne over tid. Men har kjørt i over et halvt år/15000km med lyden og den er der fortsatt.. Noen som har vert bortig det samme og har fått ordnet det på noe vis? Tenkte kanskje å spraye silikon spray på den, men det er vel ikke noe permanent løsning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2012 Har hørt dette før på diverse biler, og det er helt normalt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...