#1 Skrevet August 18, 2012 Hvordan få av panelet til mmi styringen på adi a6 4f? Skal få denne ny tenkte jeg, og så lurer jeg på om jeg må opp med hele midtkonsollen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2012 Ta opp mansjetten til girspaken så ser du skruene mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2012 Men den alurammen rundt er den bare klipsa på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2012 Her må nok midtkonsollen ut mener jeg å huske altså... Sitter skrudd fra undersiden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2012 Uff, det jeg fryktet ja.. Får ta en kveld og se nermere på dette.. Noen som har noen fremgangsmåte for demontering av midtkonsollen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 19, 2012 Men den alurammen rundt er den bare klipsa på? Ja, bare dra den rett opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...