#1 Skrevet August 18, 2012 Med tungt hjerte vurderer jeg å selge min Audi på grunn av behov for større bil. Perfekt kombinasjon av kraft, plass, fremkommelighet og drivstoff-økonomi! Km: 156 000 Pris: 275 000,- Bilen er meget god å kjøre og har et fantastisk skyv. Importert fra Tyskland av tidligere eier. 1 eier i Tyskland. Totalt 3 eiere (inkludert meg). Servicehefte er fulgt. I mitt eie har bilen blitt fulgt opp av S-Sentrum. Siste service i Juni i år. Dokumentasjon/kvitteringer finnes på det som er blitt gjort med bilen i mitt eie. Utstyr: - Fullskinn Recaro interiør med elektriske forseter - Concert stereo med RNS-E navigasjon - Bluetooth HF - Farge FIS - 6 Trinns manuell (samme girkasse som i S4) - S4 Bremser - Xenon - Webasto m/ fjernkontroll - RS4 II 19" reps sommer (nytt sommer 2012) - Originale RS4 I 18" felger vinter (nytt 2011) - Farget glass fra fabrikk Forbedringer: - Motorstyring - RS4 Stabstag bak - Milltek Cat-back eksos (kjøpt og montert av FMS) - Votex takspoiler - S-line diffuser - Supersport black evolution - Travall bagasjeromsdeler og vegg (kan lett demonteres - travall.co.uk) - Mørke ruter foran Bilen skal til S-sentrum 22/08 for skifte av bremser bak og skifte av glødeplugger. Er du interessert så ta kontakt på PM. Bilen kan sees i Oslo. Bilder - OBS! Bildene er tatt før Milltek anlegget ble montert - bilder med anlegget montert kommer. Har Whispbar takstativ med Thule Xtender skistativ og Thule sykkeltativ som kan medfølge mot tilegg i prisen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2012 Oppdatering: Bilen ble i forrige uke EU godkjent uten feil. S-Sentrum monterte nye glødeplugger og nye bremser bak. Inbytte er aktuelt - også i dyrere biler. Fortrinnsvis stasjonsvogn. Ta kontakt hvis du er interessert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2012 BUMP! Kom med bud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2012 Ny pris! 260 000 uten omreg. Finn annonse: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=38043703 Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...