Anbefalte innlegg

Gir bort denne tanken, den ligger nemmelig kjempemye i veien for meg. Fulgte med en 16v motor, vet ikke mer. Regner med det er fra en 16v bil hvertfall. Sender med alt dillet som ligger oppå også

 

2012-08-18174915.jpg

 

GITT BORT!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det å sende en bensintank da? Vil helst ha den henta ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... jeg vet ikke helt, dumt at du er på andre siden av landet hehe :) Kansje du kan sende bare pumpene ? Skal bygge om til 16v, så jeg må nesten ha tak i dette :) Hvis du gidder da :) ? Kan se om jeg ikke kan ordne noe frakt via jobben :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... jeg vet ikke helt, dumt at du er på andre siden av landet hehe :) Kansje du kan sende bare pumpene ? Skal bygge om til 16v, så jeg må nesten ha tak i dette :) Hvis du gidder da :) ? Kan se om jeg ikke kan ordne noe frakt via jobben :)

 

Jeg bor? Det er nok du som bor på andre siden av landet ;)

 

Egentlig vil jeg bare ha den bort, så smooth som overhodet mulig og så lite stress som mulig for meg.

 

 

GITT BORT!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe :) Stemmer det :P Skal høre med sjefen idag om jeg ikke kan få lånt firma sin konto på no frakt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.