#1 Skrevet August 18, 2012 (endret) Gir bort denne tanken, den ligger nemmelig kjempemye i veien for meg. Fulgte med en 16v motor, vet ikke mer. Regner med det er fra en 16v bil hvertfall. Sender med alt dillet som ligger oppå også GITT BORT!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2012 Gis fortsatt bort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2012 Sender du ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2012 Hvordan er det å sende en bensintank da? Vil helst ha den henta ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2012 Hmm... jeg vet ikke helt, dumt at du er på andre siden av landet hehe Kansje du kan sende bare pumpene ? Skal bygge om til 16v, så jeg må nesten ha tak i dette Hvis du gidder da ? Kan se om jeg ikke kan ordne noe frakt via jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2012 (endret) Hmm... jeg vet ikke helt, dumt at du er på andre siden av landet hehe Kansje du kan sende bare pumpene ? Skal bygge om til 16v, så jeg må nesten ha tak i dette Hvis du gidder da ? Kan se om jeg ikke kan ordne noe frakt via jobben Jeg bor? Det er nok du som bor på andre siden av landet Egentlig vil jeg bare ha den bort, så smooth som overhodet mulig og så lite stress som mulig for meg. GITT BORT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 9, 2012 Hehe Stemmer det Skal høre med sjefen idag om jeg ikke kan få lånt firma sin konto på no frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...