Audi S2 sedan prosjekt (godkjent ombygd) SOLGT!

Anbefalte innlegg

Da jeg har bestemt meg for å gå en litt annen vei når det gjelder bilvalg så selger jeg s2 sedan prosjektet mitt. Dette er 92 mod Audi 80 som er godkjent ombygd til s2 i vognkort. Bilen har vært i en kollisjon med et tre så må rettes ut i front, noe jeg har planer om å gjøre om 2 uker. Hvis noen vil handle denne før det og rette den selv så kan jeg gi en bedre pris ! Bilen er også helt ribbet da jeg hadde planer om å bygge den til banebil. Men er ikke noe umulighet å sette den tilbake til "orginal" stand og kjøre den på veien med skilt. Mangler kun en eu-kontroll for å hente ut skilt :) Motor følger ikke med, men s2 girkasse/drivverk følger med.

 

Her er link til prosjekttråd med litt div info og bilder :

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=239622

 

Veldig veldig vanskelig å sette pris på dette men skriver foreløpig 20 000/bud ferdig rettet ut i front.

IMG_1213.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kva følger med av interiør?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dashbord, midtkonsoll, taktrekk, dørtrekk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja er ikke gale pengen for noe som kan bli veldig gromt :) Hvis man bare legger litt tid i denne og gjør den strøken så er det hvertfall ikke tap når det selges igjen! Venter på svar fra en som kanskje ville komme å hente den i morra. Så får se hvordan det går.

 

Lagt til etter 3 timer 23 minutter:

 

DA VAR DEN SOLGT GITT :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.