#1 Skrevet August 19, 2012 (endret) Da jeg har bestemt meg for å gå en litt annen vei når det gjelder bilvalg så selger jeg s2 sedan prosjektet mitt. Dette er 92 mod Audi 80 som er godkjent ombygd til s2 i vognkort. Bilen har vært i en kollisjon med et tre så må rettes ut i front, noe jeg har planer om å gjøre om 2 uker. Hvis noen vil handle denne før det og rette den selv så kan jeg gi en bedre pris ! Bilen er også helt ribbet da jeg hadde planer om å bygge den til banebil. Men er ikke noe umulighet å sette den tilbake til "orginal" stand og kjøre den på veien med skilt. Mangler kun en eu-kontroll for å hente ut skilt Motor følger ikke med, men s2 girkasse/drivverk følger med. Her er link til prosjekttråd med litt div info og bilder : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=239622 Veldig veldig vanskelig å sette pris på dette men skriver foreløpig 20 000/bud ferdig rettet ut i front. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2012 kva følger med av interiør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2012 Dashbord, midtkonsoll, taktrekk, dørtrekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2012 fristende prosjekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2012 (endret) Ja er ikke gale pengen for noe som kan bli veldig gromt Hvis man bare legger litt tid i denne og gjør den strøken så er det hvertfall ikke tap når det selges igjen! Venter på svar fra en som kanskje ville komme å hente den i morra. Så får se hvordan det går. Lagt til etter 3 timer 23 minutter: DA VAR DEN SOLGT GITT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...