kobling av det elektriske til henger kontakt. med og uten autochek c4 a6-s6

Anbefalte innlegg

Er det noen forskjell på hvor man kobler det elektriske til tilhenger kontakten på biler med og uten autochek? snakker da om C4 karosseriet på A6'n jeg hadde var de kobblet rett inn på pæreholderen bak på utakene der, den hadde ikke autochek. men på S6'n min der er det autochek og fikk ikke lys da jeg koblet til hengeren. kunne ikke finne ledningene igjen inni bilen så begynte og lure på om de var kuttet eller om de skal kobles en annen plass? noen som vet? er det eventuelt bare og koble opp på lampeholderen slik som på A6'n eller vil jeg få alarmer og juletre belysning i dashbordet da?: klø : og koblings sjema er det noe som jeg kan finne en lur plass? : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man får jo kjøpt ettermarkeds-enheter for innkobling av tilhengerlys. Det er en enhet som er kompatibel med lampesjekk iom at enheten bare "sniffer" på signalet, og videresender signalet til hengeren. Denne enheten må jo ha power, og vil da kun sjalte inn de forskjellige lysene ala et rele.

Så disse hos norsk bildelsenter for en stund tilbake. Biltema selger faktisk også sånne enheter nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk med sånn enhet når jeg kjøpte hengerfeste. Trailer module. Måtte koble til strøm også koble den til canbus også ordnet den alt av lys.

Mener det ligger komplett koblingsskjema til de fleste biler på bertelshoffer.com (mulig jeg skrev feil, Google bertelshoffer så finner du vel)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.