#1 Skrevet April 27, 2005 hva trur dere om dette rattet, forhold til det som har nå??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2005 hvilket bør jeg velge. har jo rs2 blått intergjør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2005 tja, vis du har blått interiør å vil ha et ratt som passer fargemessig så ja. men burde funnet et som kun er sort/blått, slik at det ikke har det grå som det du har bilde av der my 2 cents 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2005 Tror nok jeg må si meg enig i at et blått/sort ratt ville vært tøft Når det er sagt, så synes jeg det var et litt tøft, agressivt utseende på det rattet du vurderer å bytte til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2005 tror det med blått på passer bedre i bilen din siden du da har det blå interriøret. Legg ut bilde av det blå interriøret ditt så folka her (de som ikke har sett det interriøret) kan se hvordan det ser ut. Men de så jo igrunn ganske like ut da,bortsett fra fargen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2005 her sere dere litt i alle fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 29, 2005 Jeg ville nok godt for det blå/sølv fargede rattet ja til det interriøret der ja!! Gleder meg og venter spent på å se den bilen ferdig og på veien!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 29, 2005 Jeg ville nok godt for det blå/sølv fargede rattet ja til det interriøret der ja!! Gleder meg og venter spent på å se den bilen ferdig og på veien!! du også, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 29, 2005 hva med dette momo rattet bare i blått fant bare bilde av røtt i farten jeg synes det blir finere med bare blått og svart da du har blått og svart i resten av intriøret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 29, 2005 hva med dette momo rattet bare i blått fant bare bilde av røtt i fartenjeg synes det blir finere med bare blått og svart da du har blått og svart i resten av intriøret tøft ratt men broderen har et sånet et, og det blir så helvetes fort slitt, han har hatt sitt i et år og det semska skinet er helt ødelagdt, men hadde vært kult om det hadde holdt ja, ps selfølgelig i bått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 29, 2005 Slik det ser ut på bilde ville jeg valgt blå/sølv ratt... Men skal du ha noen flere blå detaljer? f.eks. spido, knapper osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 30, 2005 Slik det ser ut på bilde ville jeg valgt blå/sølv ratt...Men skal du ha noen flere blå detaljer? f.eks. spido, knapper osv. kommer vell til og finne på noe tull med speedometerskivene også, pluss blått lys i instrumentet. vi får se hva som skjer først må bilen på vegen igjend. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...