#1 Skrevet August 20, 2012 Hei alle Da var det tid for treff igjen. Utenfor storcash, om været er bra Jeg tar med VagCom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2012 Satser på å komme, lenge siden nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2012 Skal til Gulen på jobb så rekker det sikkert ikkje:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2012 Skal til Gulen på jobb så rekker det sikkert ikkje:( Joda, du fikser det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 20, 2012 Kommer innom hvis jeg blir ferdig med en liten service på bilen i tide 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2012 Jag kommer, jag kommer! :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 21, 2012 Hvis jeg kan så kommer jeg ikke Hvis jeg ikke kan så kommer jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 21, 2012 I´ll be there. Må lufte RS4en en stripe til bydn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 21, 2012 stikker nok innom en tur på vei igjennom i dag:P kanskje får sjå på klokken:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...