#1 Skrevet August 20, 2012 (endret) Noen som har en slik leppe til 91 passat 35i ? er vel en vr6 leppe ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2012 buump noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2012 buump noen som har? Står det slike på 16V modellene og? I så tilfelle har jeg sikkert en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2012 ser den lik ut? kommer den fra en passat? så kan d nokk stemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2012 Ser ut som ei vr6 leppe fra g3. Mvh Kjetil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 28, 2012 Ser ut som ei vr6 leppe fra g3. Mvh Kjetil er det noe som passer da? har fronten som var før 93. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 28, 2012 Passer å passer...mesteparten av orginal festene på leppa må fjernes og noe skruer må nok brukes på endene mot hjula. Var iallefall slik jeg gjorde det på min 92 modell. Mvh Kjetil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 28, 2012 (endret) ahh muligens slik det var gjort på min og.. da får jeg gjøre det jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 28, 2012 Står det slike på 16V modellene og? I så tilfelle har jeg sikkert en. Kom på GT, GTi 8v/16v og Vr6:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 29, 2012 Har en rs fanger til 35 i hviss du har lyst på det!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 5, 2012 buump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 5, 2012 Trur det er slik som står på golf vr6 delebilen min=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 6, 2012 sender du meg et bilde da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 9, 2012 Ser kji heilt lik ut men. Kan sende mms? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 10, 2012 98406644 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 20, 2012 buump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...