Senkefjærer eller justerbart foran til Golf1/Caddy + midtkonsoll og askebeger

Anbefalte innlegg

Som tittel sier ønsker jeg å kjøpe senkefjærer/justerbart foran til en grei pris + midtkonsoll og askebeger til min Caddy.

 

Helst midtkonsoll fra gti med målere, eller hvertfall av typen som går fra girstanga å opp til dashen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke trenger papirer på senkefjærene så har jeg ett sett liggende fra en Mk1 cab. De får du billig. Jeg vet ikke hvor mye de senker, men cabèn var temmelig lav.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, trenger ikke papirer. Må jo uansett flippe akslingen bak å slikt så er ikke noe som jeg gidder å få godkjent :)

 

Temmelig lav høres egentlig ut som det jeg er ute etter :P Har du noe bilde noen plass om hvor lav cab'en var?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik så bilen ut for noen år siden. Men det er mulig det var de 17" felgene som gjorde at bilen virket lavere en det den egentlig var. Når jeg hentet bilen så subba dekkene i innerskjermen bak ved hver fartsdemper jeg kjørte over :)

cab 3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ser jo ut som grei senk med 17", men spørs jo hvordan det blir med 13-15".

Ser jo ut som det er litt større rulleomkrets der enn hva som er normalt også.

 

Men hva hadde du tenkt i pris på fjærene? Kunne jo prøvd å se hvordan det blir værtfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.