#1 Skrevet April 27, 2005 er det noen måte man kan måle coilene på en s4 2,2tq fra 92. har mistanke om at en er gåen så jeg ville gjerne finne ut hvilken coil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2005 Tjasj, jeg vet ikke noen spes måte, men her har du noen andre tips http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/S4_Ignition.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2005 hm ja kjenner til den sida der men det virker så sinnsykt bakvendt \tungvint måte å finne ut av det på... lurer på koss verksetedene finner det ut tviler på at de gjør det sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2005 Har Bentley's repmanual, PDF-format, over de sidene som omhandler coilene. Epost? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2005 Tror nok at vagcom er løsningen ... du kjenner sikkert noen som kan hjelpe deg med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2005 er det noen måte man kan måle coilene på en s4 2,2tq fra 92.har mistanke om at en er gåen så jeg ville gjerne finne ut hvilken coil. Har du en sylinder som ikke tenner, og du ikke vet hvilken det er ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...