#1 Skrevet August 21, 2012 S4en min er litt småsyk med lekasje og trenger hjelp! Disse slangene har sikkert noe fancy navn som jeg ikke kjenner til. Rør som går inn på turboen samt det røret som går under turboen og at med vifra etc. Noen som har slike rør som vist på bilder i grei og hel stand og kan sende ASAP? Vet det finnes i utlandet, fra f.eks 034 men TTT med 034. Bilen må være kjørbar asap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2012 Har iallefall den slangen på nederste bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2012 Har å slikt rør liggende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2012 Hva skal dere ha for slike rør? Det røret på første bildet er jo egentlig viktigst da Hva heter de forresten? Har de noe fancy navn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2012 bud på pm, Jeg er offshore så får ikke sendt før om et par dager + - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 22, 2012 Ok, må ha røret før fredag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...