#1 Skrevet August 21, 2012 Hei! Syns bilen gradvis har begynt å bruke litt mere bensin og fikk en kompis til å lese ut feilkodene. Får frem følgende: Tuesday,21,August,2012,17:02:52:34685 VCDS Version: Release 11.11.3 (x64) Data version: 20120401 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 4A0 907 551 AA Component and/or Version: 2,2l MTM 303 PS HS D02 Software Coding: PMC 1 Work Shop Code: VCID: 62C07BEAEE54909 3 Faults Found: 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 31-00 - Open or Short to Ground 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - 00513 - Engine Speed Sensor (G28) 03-00 - No Signal Readiness: N/A Kompisen nevnte at den var tunet og fant en kontakt som ikke er koplet til foran ved luftfilterboksen (det er montert en vribryter til trykket) derav feil på n75 sa han, men hva betyr resten? Skal innrømme at jeg har fint lite peiling på det her Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2012 Om du tok diagnose med kun tenning på og ikkje motor igang så er G28 ingenting å bekymre seg over hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2012 Så det er egentlig ikke noe feil? Iflg kjørecomp bruker den 1,1-1,3 nå mot 0,89 osv for en mnd siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2012 Det er iallefall tydelig at N75 er koplet ut, og du har en manuell boost kontroller for å justere trykket med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...