Anbefalte innlegg

Hei! Syns bilen gradvis har begynt å bruke litt mere bensin og fikk en kompis til å lese ut feilkodene.

Får frem følgende:

Tuesday,21,August,2012,17:02:52:34685

VCDS Version: Release 11.11.3 (x64)

Data version: 20120401

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 4A0 907 551 AA

Component and/or Version: 2,2l MTM 303 PS HS D02

Software Coding: PMC 1

Work Shop Code:

VCID: 62C07BEAEE54909

3 Faults Found:

 

01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

31-00 - Open or Short to Ground

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

00513 - Engine Speed Sensor (G28)

03-00 - No Signal

 

Readiness: N/A

 

Kompisen nevnte at den var tunet og fant en kontakt som ikke er koplet til foran ved luftfilterboksen (det er montert en vribryter til trykket) derav feil på n75 sa han, men hva betyr resten?

Skal innrømme at jeg har fint lite peiling på det her

Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du tok diagnose med kun tenning på og ikkje motor igang så er G28 ingenting å bekymre seg over hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det er egentlig ikke noe feil? Iflg kjørecomp bruker den 1,1-1,3 nå mot 0,89 osv for en mnd siden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er iallefall tydelig at N75 er koplet ut, og du har en manuell boost kontroller for å justere trykket med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.